Skip links

پارتیشن شیشه ای

خدمات پارتیشن شیشه ای NDK

پارتیشن شیشه ای در واقع همان دیوار شیشه ای است که به ما کمک می کند فضا را به بخش های مجزا و کوچک تری تقسیم کنیم و علاوه بر این محیطی دل باز، روشن و بسیار شیک و زیبا می آفریند. گروه طراحی و ساخت NDK یکی از بزرگ ترین و حرفه ای ترین تیم های تولید و ساخت پارتیشن های شیشه ای از جمله پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن فریم لس، پارتیشن شیشه ای تک جداره و … است که با دقت و مهارت خود، بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

تماس با NDK

پس از تماس با NDK و ارایه توضیحات شما و ارسال عکس های محل موردنظر، قسمت پشتیبانی دکوراسیون و طراحی اداری کارشناسانی را به صورت رایگان به محل پروژه می فرستد.

کارشناسی توسط متخصصین

کارشناسان دکوراسیون و طراحی اداری NDK از فضای شما بازدید می کنند و پس از اندازه گیری کامل محل پروژه، تمامی خواسته های شما را به دپارتمان طراحی NDK انتقال می دهند.

پیش فاکتور

پس از بررسی کامل و تایید طرح، پیش فاکتور توسط شرکت گروه طراحی و ساخت NDK برای شما ارسال میشود.

این روز ها استفاده از پارتیشن های اداری در طراحی دکوراسیون ادارات و شرکت ها بسیار محبوب شده است. پارتیشن های شیشه ای نه تنها ظاهری زیبا و مدرن دارند بلکه برای فعالیت کارکنان و تعامل آن ها نیز بسیار مفید واقع می شوند. یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای پارتیشن تک جداره است که یکی از کاربردی ترین و پر طرفدار ترین انواع پارتیشن در بین مشتریان است. پارتیشن های تک جداره معمولا از یک لایه شیشه با ضخامت 8 تا 12 میلی متر و قاب آلومینیومی ساخته شده است.

پارتیشن دوجداره یکی از انواع پارتیشن و جدا کننده های اداری است که به دلیل زیبایی و کاربردی بودن به یکی از اصلی ترین ابزار طراحی دکوراسیون داخلی ادارات و شرکت ها تبدیل شده است. پارتیشن شیشه ای طرح دوجداره با قابلیت های بیشتری که نسبت به پارتیشن های تک جداره دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین انواع پارتیشن در بین مشتریان محسوب می شود.

پارتیشن های شیشه ای وسیله ای کاربردی هستند که برای تقسیم و تفکیک فضا به بخش های کوچک تر استفاده می شوند. این پارتیشن ها در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند که مهمترین دسته بندی میان آن ها پارتیشن تک جداره و دو جداره است. پارتیشن هوشمند NDK SMART یکی از جدید ترین و مدرن ترین دستاورد های این زمینه می باشد که در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا خواهیم شد.

پارتیشن های شیشه ای این روز ها به یکی از محبوب ترین فاکتور های طراحی دکوراسیون داخلی شرکت ها و ادارات تبدیل شده اند. از دلایل محبوبیت پارتیشن فریم لس دوجداره می توان به استحکام بالا، زیبایی و طراحی مدرن، سرعت نصب بالا، حجم کم و قیمت مناسب آن ها اشاره کرد. پارتیشن های شیشه ای در انواع مختلف مثل پارتیشن های شیشه ای تک جداره، پارتیشن های دو جداره، پارتیشن های متحرک، پارتیشن های فریم دار و فریم لس ساخته و سفارش داده می شوند که هرکدام ویژگی های مخصوص و کاربرد تخصصی خود را دارند.

Before
After

پارتیشن های شیشه ای تک جداره یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای هستند که می توان گفت از یک لایه شیشه با ضخامت بین 8 تا 12 میلی متر و قابی آلومینیومی ساخته شده اند و از محبوب ترین پارتیشن های اداری به شمار می روند

هزینه پارتیشن های شیشه ای تک جداره کاملا به نوع آن و قاب دار و بدون قاب آن ها و ضخامت شیشه به کار رفته در ساخت آن و همچنین میزان مرغوبیت و مساحت پارتیشن بستگی دارند.

پارتیشن هوشمند NDK SMART یکی از جدید ترین انواع پارتیشن شیشه ای است که معمولا در سبک مدرن و در شرکت ها و ادارات کاربرد دارد.

شرکت معماری و تغییر دکوراسیون NDK این افتخار را دارد که علاوه بر نصب این پارتیشن ها، قبل از آن با مشاوره کامل و آشنا کردن شما با انواع پارتیشن ها، پارتیشن مورد نظر شما را نیز با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بسیار بالا به شما عرضه کند.

هزینه پارتیشن ها به عواملی مثل اندازه و ارتفاع و فریم دار یا فریم لس بودن آن ها بستگی دارد و در هر سفارش متفاوت است. در واقع تخمین هزینه پارتیشن های دو جداره به مشاوره و محاسبه قبل از سفارش نیاز دارد.

پارتیشن دوجداره یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای هستند که از دو لایه شیشه سکوریت ساخته شده اند.

پارتیشن دوجداره فریم لس یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای است که از دو لایه شیشه از جنس سکوریت ساخته شده و همانطور که از نامش پیدا است بدون قاب آلومینیومی و یکپارچه است.

میزان قیمت این پارتیشن ها با توجه به ویژگی های خاصی که توسط مشتری انتخاب می شود مانند اندازه آن ها متغیر است و به محاسبه و نظر متخصص نیاز دارد.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

دسته دیگه‌ی پارتیشن‌ها که در این قسمت خیلی بهش نمی‌پردازیم، پارتیشن شیشه ای هوشمنده. این نوع پارتیشن قابلیت‌های هوشمندی مثل تغییر میزان شفافیت، میزان کاهش نویز محیط و .. داره که همه این‌ها با یک ریموت کنترل ساده قابل تنظیمن. اگه شرکتتون یک شرکت پیشرو در زمینه تکنولوژی و هوشمند‌سازیه، این نوع پارتیشن‌ها می‌تونن هویت برندتون رو تقویت و در فضای شرکت منعکسش کنن.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای متحرک

White home

محاسبه‌ آنلاین قیمت پارتیشن شیشه ای

به سادگی در صفحه استعلام قیمت آنلاین پس از انتخاب نوع میز و وارد کردن ابعاد متناسب با پلان مورد نظر خود، در لحظه قیمت میز اداری خود را مشاهده کنید.

سوالات متداول

پارتیشن های تک جداره یکی از انواع مختلف پارتیشن اداری شیشه ای هستند و خود نیز دارای انواع مختلف مانند پارتیشن های شیشه ای تک جداره قاب دار و بدون قاب هستند. همچنین ضخامت شیشه بین پارتیشن های مختلف نیز متفاوت است.

مشاورین و متخصصان شرکت معماری NDK همواره در کنار شما هستند و شما از طریق وب سایت یا تماس با ما می توانید به راحتی و به صورت کامل و مفید مشاوره شوید و در انتخاب پارتیشن مورد نظر خود از ما کمک بگیرید. همچنین می توانید از کاتالوگ پارتیشن های اداری مجموعه NDK نیز دیدن کنید.

تکنولوژی های خاصی که در ساخت این نوع شیشه به کار رفته باعث شده از دیگر پارتیشن های شیشه ای متمایز باشد. امکان مات و شفاف کردن شیشه های این نوع پارتیشن باعث شده تا بهترین گزینه برای انتخاب در طراحی پارتیشن اتاق های جلسات و مدیریت شرکت شما باشد.

پارتیشن های شیشه ای از فروشگاه های مختلف قابل خرید است اما پیشنهاد ما به شما این است که خرید و نصب پارتیشن مورد نظر خود را به شرکت معماری NDK بسپارید. در این شرکت متخصصین شما را در انتخاب مناسب ترین پارتیشن راهنمایی می کنند و می توانید پارتیشن مورد نظر خود را با ویژگی ها و اندازه دلخواه سفارش دهید. نصب پارتیشن نیز توسط متخصصین شرکت NDK در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت به انجام می رسد.

فرم مشاوره

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag