Skip links
دکوراسیون اداری طوسی (۸ ایده ایجاد حس آرامش دفتر اداری)

دکوراسیون اداری طوسی (۸ ایده ایجاد حس آرامش دفتر اداری)

دکوراسیون اداری طوسی یکی از آن طراحی‌هاست که خیلی از دفاتر از آن استفاده می‌کنن و شما هم احتمالاً کم ندیده‌اید. خیلی از این دفاتر که با رنگ طوسی دکوراسیون شدن، به دلیل خنثی بودن این رنگ، احساس آرامش را القا می‌کنن.

هنگام انتخاب رنگ برای طراحی دفتر کار خود، اغلب همه ترجیح می‌دیم که از رنگ‌های آرامش‌بخش استفاده کنیم تا محیط کاری مطلوب و آرامی داشته باشیم. رنگ‌های روشن خاصیتی دارن که موجب القای احساسات مثبت و شاد میشن. ممکنه فکر کنید که طوسی جزو این رنگ‌ها حساب نمیشه، اما واقعیت اینه که رنگ طوسی به بهترین شکل نشان‌دهنده تعادل بین سایه‌های تاریک و روشنه. به همین دلیل هم هست که حس تعادل را القا می کنه، چیزی که همه ما تو محیط کار بهش نیاز داریم.

اگر تصمیم گرفتید برای طراحی دفتر کارتون از رنگ طوسی استفاده کنید، هیچ‌کس بهتر از گروه طراحی و ساخت NDK نمی­تونه بهتون کمک کنه. این شرکت تیم طراحی فوق‌العاده‌ای داره که یه دکوراسیون کاملاً شخصی‌سازی‌شده و مطابق با ترجیحات، بودجه و فضای شما بهتون ارائه می‌کنه. تیم طراحی NDK سابقه خوبی در زمینه طراحی داخلی داره و خیلی از شرکت‌های معروف مثل شرکت مالی و بازرگانی آفتاب تجارت، از این تیم برای دکوراسیون اداری و طراحی داخلی خودشون استفاده کردن. شما می‌­تونید برای دریافت مشاوره با شماره تماس 02147531 ارتباط برقرار کنید.

دکوراسیون اداری طوسی چه مزیت‌هایی برای شما داره؟

دکوراسیون اداری طوسی تازگی‌ها راهش رو به دنیای طراحی اداری باز کرده. احتمالاً خاطرتون هست که قبلاً همه رنگ سفید رو برای دیوارها پیشنهاد می­دادن. یا برای محیط کاری می گفتن از رنگ‌های شاد و جیغ (نارنجی؟ بنفش؟) استفاده کنید تا کارمندها انرژی بگیرن. رنگ طوسی قبلاً رنگ خیلی آروم و اغلب افسرده کننده‌ای در نظر گرفته می‌شد اما الان می‌بینیم که کاملاً برعکسه. رنگ طوسی اگر به‌درستی انتخاب و استفاده بشه، آرامش و زیبایی زیادی رو وارد محیط کاری شما می کنه.

رنگ طوسی تو سال 2020 محبوب‌ترین رنگ برای دکوراسیون اداری بوده و خیلی از متخصصان طراحی داخلی پیشنهادش می­‌کنن. رنگ طوسی رو هر طوری و برای هر بخشی از اداره که استفاده کنید یه فضای شیک براتون به ارمغان میاره، تنها نکته‌ای که باید بهش توجه کنید انتخاب طیف درست رنگ طوسیه.

چطوری دکوراسیون اداری طوسی داشته باشیم؟

دکوراسیون اداری طوسی می‌تونه نظر هر کسی را جلب کنه. این رنگ احساس آرامش و تعادل رو القا می‌کنه و به تمرکز کمک می‌کنه. پس ما هم اینجا تو این مقاله 8 ایده جذاب و عالی رو بهتون یاد می‌­دیم تا بهترین استفاده رو از این رنگ جذاب و شیک ببرید.

۱. از کاغذ دیواری‌های طوسی استفاده کنید

رنگ طوسی یکی از شیک‌ترین رنگ‌هاست و هیچ‌وقت از مد نمی‌افته، پس وقتی برای اداره خودتون از کاغذ دیواری‌های طوسی استفاده کنید خیالتون راحته که به این زودی­‌ها نیازی نیست عوضش کنید. می‌تونید از کاغذدیواری‌های طوسی ساده یا طرح‌دار استفاده کنید. رنگ طوسی بین تناژهای رنگی تیره و روشن تعادل برقرار می‌کنه و احساس آرامش را وارد محیط کاری شما می‌کنه.

کاغذدیواری­‌ها فضای کاری شما رو خیلی شیک می‌­کنن، مخصوصاً اگه به رنگ طوسی باشه. اگه به دنبال دکوراسیون اداری طوسی لاکچری هستید، حتماً از کاغذدیواری‌ها استفاده کنید. شما می‌تونید از طیف‌های مختلف رنگ طوسی استفاده کنید، اما بهتره خیلی تیره نباشه. کاغذدیواری خیلی تیره فضای شما رو کوچیک‌تر از چیزی که هست نشون میده.

۲. از قفسه‌های توکار استفاده کنید

قفسه‌های توکار یا داخلی بهتون فضای بیشتری برای مرتب‌کردن وسیله‌های اداری‌­تون میده و از اونجایی که داخل دیوار نصب میشه فضای شما رو هم کوچیک نمی‌کنه. حالا که تصمیم گرفتید دکوراسیون اداری طوسی داشته باشید، بهترین کار اینه که این قفسه‌ها رو هم طوسی انتخاب کنید ولی با یکم تغییر تو طیف رنگی، مثلاً یکم تیره‌تر و یا روشن‌تر از کاغذ دیواری‌­هاتون. اگر هم قفسه دارید که عالیه، فقط کافیه رنگ طوسی بهشون بزنید.

اگه قصد طراحی دکوراسیون اداری کوچک رو دارید، حتماً باید از قفسه‌های توکار استفاده کنید. قفسه‌ها تو محیط اداری خیلی موردنیازن و معمولاً فضای زیادی می‌­گیرن. اما اگر محیط کوچکی دارید، قفسه‌های توکار باعث میشن که جایی گرفته نشه و فضاتون کوچک نشه.

۳. از پرده‌های طوسی لطیف استفاده کنید

استفاده از پرده یکی از روش­‌هایی است که زیبایی زیادی رو وارد دفتر کار شما می‌کنه و یه پرده طوسی می‌تونه بهترین انتخاب باشه. تنها کاری که باید بکنید انتخاب یه پرده طوسی با جنس لطیف و در اندازه مورد‌نیازتون و سپس نصب کردنشه. اما حواستون باشه که پرده حتماً طوری نصب بشه که امکان کنار زدنش باشه و بعضی اوقات بتونید از منظره بیرون و نور طبیعی روز استفاده کنید.

شاید قبلاً پرده‌ها رو خیلی تو طراحی داخلی اداره‌ها نمی‌دیدیم و این‌قدر اهمیت نداشتن، اما الان به یکی از قسمت‌های جدانشدنی طراحی داخلی تبدیل شدن.

اگه کنار این پرده جذاب چند تا وسیله تزئینی هم بذارید که دیگه یه دکوراسیون عالی در انتظارتونه. رنگ این وسیله‌های تزئینی حتماً باید متناسب با رنگ کلی دکوراسیون شما باشه. همچنین پرده‌های طوسی یه انتخاب عالی برای دکوراسیون اداری دفتر مدیریت محسوب میشن و نظر مراجعین رو جلب می‌­کنن.

۴. رنگ‌های طوسی تیره و سفید رو ترکیب کنید

رنگ طوسی تیره هماهنگی خیلی فوق‌العاده‌ای با رنگ سفید داره. اگه دوست دارید یه دکوراسیون اداری شیک داشته باشید، پس ترکیب این دو تا رنگ رو فراموش نکنید. یکی از بهترین ایده‌ها استفاده از رنگ طوسی تیره برای دیوارها و استفاده از رنگ سفید برای مبلمان دکوراسیون اداری مدرن است. این ترکیب رنگ تعادل زیادی به طراحی دفتر کار شما میده و یه دکوراسیون مینیمال هم به‌حساب میاد.

ترکیب رنگ‌های همخوان با هم و استفاده درست از اونا یکی از اصول طراحی محسوب میشه. هرچقدر هم که دکوراسیون شما شیک باشه، اگه از رنگ‌های غیر همخوان استفاده کرده باشید زیبایی اون به چشم نمیاد. استفاده درست و اصولی از رنگ‌های مختلف، نیازمند اینه که بدونیم چه رنگ‌هایی با هم هماهنگی دارن، کدام طیف از رنگ‌ها بیشتر تطابق رو داره و هر رنگی برای کدوم بخش مناسب‌تره. توصیه ما اینه که تو این زمینه به یه خدمات یه گروه حرفه‌ای که دانش این کار رو دارن اعتماد کنید. شرکت گروه طراحی و ساخت NDK هیچ ریزه‌کاری‌ای رو از قلم نمی‌­ندازه و با سابقه قوی خودش تو شرکت‌های بزرگ بسیاری مثل شرکت دوو، می‌­تونه به‌راحتی اطمینان شما رو جلب کنه.

۵. از رنگ زغالی برای رنگ‌آمیزی دیوارهاتون استفاده کنید

رنگ زغالی هم مثل رنگ طوسی تیره خیلی شیک و کلاسیکه. می‌تونید دیوارهاتون رو با به رنگ زغالی در بیارید و از چند تا تابلوی عکاسی یا هنری طوسی هم استفاده کنید. این دکوراسیون شیک و تیره بهترین انتخاب برای دکوراسیون اداری استارتاپ محسوب میشه.

رنگ زغالی همچنین بهترین انتخاب برای دکوراسیون اداری طوسی کلاسیک به‌حساب میاد. می‌تونید چند تا وسیله تزئینی نسبتاً روشن یا چند تا تابلوی هنری مات هم تو طراحی خودتون به کار ببرید تا زیبایی رنگ زغالی بیشتر به چشم بیاد. مثلاً رنگ آبی یکی از رنگ‌هایی هست که خیلی با طوسی و زغالی هماهنگی داره. استفاده از یه تابلوی آبی و یا یه مجسمه کوچیک به رنگ آبی کم‌رنگ زیبایی زیادی به محیط کاری شما می‌­بخشه.

۶. از یه قالیچه اداری طوسی استفاده کنید

استفاده از یه فرش یا قالیچه تو فضای اداری، زیبایی زیادی به اون می‌بخشه و به‌تازگی خیلی موردتوجه طراحان قرار گرفته. تنها کاری که باید بکنید اینه که از یه قالیچه با سایز مناسب و رنگ مرتبط با دکوراسیون‌تون، استفاده کنید. قالیچه طوسی روشن یه انتخاب شیک برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن به شمار میاد.

بهتره که این قالیچه خیلی بزرگ نباشه چون فضا رو کوچیک نشون میده و سعی کنید روی قالیچه میز قرار بدید. این‌طوری خیلی زیباتر میشه.

۷. از سایه‌های خنثی طوسی استفاده کنید

سایه‌های خنثی طوسی واقعاً منحصربه‌فرد هستن؛ اونا حس آرامشی رو القا می­کنن که هر کارمندی آرزو داره تو محیط کارش داشته باشه. فقط کافیه که یه تم روشن برای اداره خودتون در نظر بگیرید، ترجیحاً تم طوسی روشن. استفاده از سایه‌های خنثی طوسی یکی از اصول کلیدی دکوراسیون اداری کلاسیک به‌حساب میاد.

چنین انتخابی برای اداره‌های کوچیک خیلی ایده آله اما برای اداره‌های بزرگ هم فوق‌العاده به نظر می­رسه. تم خنثی و روشن نه‌تنها باعث میشه که محیط کار شما روشن‌تر دیده بشه، بلکه اونو جادارتر و بزرگ‌تر هم نشون میده.

۸. از قفسه‌های شناور استفاده کنید

قفسه‌های شناور برای هر اداره‌ای انتخاب خوبی هستن. این قفسه‌ها نه‌تنها خیلی زیبا هستن، بلکه فضای زیادی هم در اختیارتون قرار میدن. از اونجایی که تصمیم گرفتید از دکوراسیون اداری طوسی استفاده کنید، پس به رنگ این قفسه‌ها هم دقت کنید و قفسه‌هایی انتخاب کنید که همخوانی داشته باشن و فقط چند درجه روشن‌تر و یا تیره‌تر باشن.

قفسه‌های شناور اغلب این قابلیت رو دارن که می‌تونید هر زمان که خواستید بازشون کنید و جای دیگه‌­ای نصبشون کنید. پس میشه گفت یکی از بهترین ایده‌ها برای دکوراسیون اداری طوسی ارزان، همین قفسه‌های شناور هستن که تا مدت زیادی می­‌تونید از اون­‌ها استفاده کنید.

نتیجه‌گیری دکوراسیون اداری طوسی

دکوراسیون اداری طوسی، همونطور که دیدیم، دست شما رو تو نحوه طراحی باز میذاره و بهتون انتخاب‌های زیادی میده. ست‌کردن این رنگ واقعاً ساده‌ست و نتیجه همیشه شیک و فوق‌العاده میشه. فرقی نمی‌­کنه دفتر کار شما چه سایزی داره و یا تو چه حوزه‌ای فعالیت می‌­کنه، رنگ طوسی همیشه بهترین انتخاب برای دکوراسیون اداری و دفتر کار محسوب میشه.

یه ضرب‌المثل معروف میگه که کار رو باید سپرد به کاردان. دکوراسیون اداری کار بسیار حساسیه، چون جاییه که کارمندان شما کار می‌کنن و شما می‌­خواین بهترین بازده رو داشته باشن. همچنین مراجعین و مشتری­‌های شما هم توجه زیادی به محیط کاری شما می‌کنن و تأثیر فوق‌العاده‌ای روشون می‌­ذاره. پس بهتره تو این راه از خدمات یک تیم طراحی حرفه‌ای استفاده کنید.

شرکت گروه طراحی و ساخت NDK چندین سال سابقه تو زمینه طراحی دکوراسیون اداری داره و می‌تونه بهترین نتیجه‌ها رو برای شما به ارمغان بیاره. جالبه بدونید که شرکت‌های بسیاری کار طراحی داخلی خودشون رو به NDK سپردن، مثل شرکت اسنوا. اگه می­خواید از متخصصان این تیم طراحی مشاوره دریافت کنید، می‌تونید با شماره 02147531 تماس بگیرید.

سؤالات متداول دکوراسیون اداری طوسی

۱. چه رنگ‌هایی با دکوراسیون اداری طوسی همخوانی دارن؟

سه تا از رنگ‌هایی که بیشترین هماهنگی و تناسب رو با دکوراسیون اداری طوسی دارن عبارت هستن از: قرمز، آبی و نارنجی. این رنگ‌های جذاب و شاداب خیلی خوب با طوسی ترکیب میشن و نتیجه فوق‌العاده میشه.

۲. چرا اداره‌ها از رنگ طوسی استفاده می­کنن؟

هرچقدر حواس‌پرتی‌های بصری کمتر باشن، خستگی چشم‌ها کمتر میشه و تمرکز بالا میره. استفاده از رنگ طوسی تو اداره باعث میشه یه محیط کاری آرام و ایمن به وجود بیاد. رنگ‌هایی مثل طوسی و کرم تأثیر آرام‌بخشی دارن و ما رو در برابر محرک‌های بصری و هیجانی محافظت می‌­کنن.

۳. چطور می‌­تونم دفتر کارم رو گران و لاکچری نشون بدم؟

  1. مهم‌ترین نکته، انتخاب میز مناسبه.
  2. راحتی رو فراموش نکنید.
  3. از وسیله‌های تزئینی به طور هوشمندانه استفاده کنید.
  4. از نورپردازی به طور بهینه استفاده کنید.
  5. از یه قالیچه لطیف استفاده کنید.
  6. از موسیقی استفاده کنید.
  7. از درهم‌ریختگی دوری کنید.

Share :

Twitter
Telegram
WhatsApp

مقاله در یک نگاه

خبرنامه

برای دریافت مقالات جدید ایمیل خود را وارد کنید

مجله

Leave a comment

More Adventures

صفر تا صد ترکیب رنگ دکوراسیون اداری

صفر تا صد ترکیب رنگ دکوراسیون اداری

“رنگ قدرتی دارد که می‌­تواند مستقیماً روح ما رو لمس کند” -واسیلی کاندینسکی، نقاش و نظریه‌­پرداز هنری روس رنگ دکوراسیون اداری تأثیر به سزایی روی

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag